luni, 22 decembrie 2008

Emotii
















Am trait ceva frumos datorita multor oamenii din jurul meu. Imi pare rau ca nu ati putut mai multi dintre voi sa veniti luni dimineata la Casa Sperantei. Exista un punct in viata fiecaruia in care vrei sa multumesti ca existi si ca viata te-a adus acolo unde esti. Acel moment a venit pentru mine si sunt foarte multumit ca am trait clipele astea. Multi, foarte multi oameni s-au implicat in campania noastra si le multumim din suflet din partea unor copiii fericiti. Indiferent de problemele din fiecare zi si oricare ar fi motivul pentru care va enervati la serviciu sau acasa sunteti niste norocosi. Nu uitati asta! Am facut impreuna niste copii extrem de bucurosi. O masinuta, o papusa Barbie, o minge fotbal, un lego sau un camion de plastic pot fi mai importante decat orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu