sâmbătă, 13 decembrie 2008

Ajuta copiii!

Am inceput noi doi, Alina si Giovanni, aceasta campanie "Ajuta copiii" si suntem siguri ca sunteti foarte multi care ganditi ca noi. Copiii sunt viitorul si viata pe care ne-am construit-o ne permite sa-i ajutam pe cei care au nevoie de noi. Am fost norocosi sa avem o familie, sa avem caldura unui camin si avem acum posibilitatea sa dam ceva inapoi. Ei au nevoie de ajutorul nostru, pentru ca nu au avut sansa noastra si orice mana intinsa catre ei conteaza enorm. Craciunul e visul oricarui copil, bradul de craciun impodobit e simbolul sarbatorilor, iar cadourile aduc bucurie. Noi vrem sa le aducem un zambet, atat... macar de Craciun! Haideti sa facem un cadou care conteaza cu adevarat!

2 comentarii:

  1. Salutam initiativa si intentionam sa ne alaturam in incercarea de a face o bucurie acestor copii.

    Roxana

    RăspundețiȘtergere
  2. doresc si eu sa stiu daca acest copil turgan mario-denis are probleme deoarece o doamna mi-a dat acest site si mi-a zis ca il pot gasi aici pentru a dona o anumita suma de bani,aceasta recomandandu-se a fi mama copilului.

    RăspundețiȘtergere